معايب استفاده از كاپ قاعدگي

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

معايب استفاده از كاپ قاعدگي

۷ بازديد

معايب استفاده از كاپ قاعدگي:

راهنماي جام هاي قاعدگيتوسط ANNA BARDENHAGEN · 20 نوامبر 2019من اولين بار در مورد فنجان هاي قاعدگي وقتي شانزده ساله بودم از طريق يك فيلم Buzzfeed شنيدم و از آن روز به بعد ديگر نمي توانستم به آنها فكر كنم. به نظر مي رسيد كه آنها راه حل مناسبي براي سرخوردگي هاي قاعدگي من هستند. من از پد يا تامپون خوشم نمي آمد ، هر ماه از ايجاد سطل زباله متنفر بودم و نمي خواستم پول زيادي را براي محصولات قاعدگي يكبار مصرف خرج كنم. پس از چندين ماه تحقيق ، دنياي جديدي از محصولات قاعدگي پايدار و بسياري از مارك هاي فنجان را پيدا كردم. بالاخره چند سال پيش يك فنجان گرفتم و فكر نكنيد كه ديگر هرگز به لنت ها يا تامپون ها برمي گردم. با اين حال ، هنگام شروع استفاده از آنها سوالات زيادي داشتم و احتمالاً شما هم چنين مي كنيد! در اينجا پاسخ هاي من فقط به چند سوال از سوالاتي است كه ممكن است در مورد استفاده از فنجان هاي قاعدگي ، به ويژه به عنوان يك دانشجوي مشغول دانشگاه داشته باشيد.
اين بر اساس تجربه شخصي من با استفاده از يك فنجان قاعدگي است. من دو سال است كه از يك فنجان لنا در اندازه كوچك استفاده كرده ام.
آيا كسي مي تواند از فنجان قاعدگي استفاده كند؟
در اكثر موارد، بله! اگر از خون خود دلسرد هستيد يا از فكر فرو بردن فنجان ناراحت هستيد (اين يك تجربه عملي است) ، ممكن است فنجان ها براي شما مناسب نباشد. بعلاوه ، اگر IUD داريد ، ممكن است بخواهيد قبل از استفاده از ليوان قاعدگي ، از پزشك بهداشتي زنان خود بپرسيد. چندين نظر متناقض در مورد استفاده يا عدم استفاده از فنجان با IUD وجود دارد.
آيا ليوان هاي قاعدگي بي خطر هستند؟
بله ، آنها هستند! از آنجا كه فنجان هاي قاعدگي جاذب نيستند ، واژن شما را خشك نمي كند و بيشتر آنها با سيليكون درجه پزشكي ساخته مي شوند. در صورت استفاده طبق دستورالعمل ، فنجان هاي قاعدگي نمي توانند باعث سندرم شوك سمي شوند.
يك فنجان چه شكلي است؟
فنجان هاي قاعدگي در اشكال و اندازه هاي مختلفي وجود دارد اما داراي چند ويژگي مشترك است. البته همه آنها يك فنجان دارند - اين همان چيزي است كه خون را در طول روز جمع مي كند. فنجان ها معمولاً سوراخ هاي هواي كوچكي در نزديكي بالاي فنجان دارند كه به آن كمك مي كند تا مكش را به درستي حفظ كند. بسياري از فنجان ها داراي يك ساقه هستند ، كه از آن براي تعيين مكان فنجان استفاده مي كنيد و آن را تكان مي دهيد تا جايي كه بتوانيد پايه را بگيريد. بعضي از افراد ، مانند من ، از ساقه مهم نيستند ، اما براي ديگران ، ممكن است خيلي آويزان شود و آزار دهنده شود. به همين دليل ، ساقه ها را مي توان كوتاهتر كوتاه كرد يا به طور كامل قطع كرد. هميشه قبل از اصلاح ساقه خود بايد فنجان را چند روز امتحان كنيد. بعضي از فنجان ها داراي حلقه هايي هستند كه همان هدف ساقه ها را دارند.
به نظر مي رسد مارك هاي مختلف فنجان مختلف وجود دارد. چگونه بهترين را براي خودم انتخاب كنم؟
مقداري تحقيق كن! من جام لنا را انتخاب كردم زيرا به نظر مي رسيد مناسب من باشد. همچنين در چندين وب سايت بررسي هاي خوبي داشت. با اين حال ، دو سال مي گذرد و بسياري از مارك ها و طرح هاي جديد فنجان از آن زمان به بازار آمده است. فاكتورهاي مختلفي وجود دارد كه بايد در يك فنجان در نظر گرفته شود ، از جمله اندازه ، شكل ، مواد ، ميزان نرم يا سفت بودن آن و قيمت. يك مكان عالي براي شروع قرار دادن يك جام در آن است ، كه يك منبع كاملاً جامع از دانش جام قاعدگي است. فنجانم را در آمازون گرفتم. مي توانيد برخي از فنجان ها مانند Diva Cup را در فروشگاه ها خريداري كنيد اما اكثر مارك ها به صورت آنلاين در دسترس هستند.
به چه سايزي نياز دارم؟
بسياري از فنجان ها در دو اندازه وجود دارند كه به طور معمول كوچك و بزرگ ذكر مي شوند. اندازه اي كه دريافت مي كنيد كاملاً به خود شما بستگي دارد. مارك ها معمولاً توصيه هاي خود را در مورد اينكه چه كسي بايد اندازه داشته باشد ، ذكر مي كنند.
چگونه مي توانم يك فنجان قاعدگي وارد كنم؟
ممكن است قبلاً به يك فنجان نگاه كرده باشيد و فكر كرده باشيد ، "چگونه حتي مي توانم آن را وارد كنم؟" پاسخ تاشو است! از آنجا كه ليوان ها از سيليكون انعطاف پذير ساخته شده اند ، مي توان آنها را براي قرار دادن به راحتي جمع كرد. در حالي كه بسياري از چين هاي پيچيده فنجان وجود دارد ، ساده ترين آنها C-fold ، Punch-Down و 7 برابر است. آنچه را كه براي شما طبيعي تر است و بهترين نتيجه را با فنجان شما دارد ، انجام دهيد. من از مشت كردن استفاده مي كنم بعد از شستن دست ها ، فنجان را تا كنيد. با وارد كردن زاويه واژن ، آن را تا خورده نگه داريد. پس از ورود ، فشار را آزاد كنيد تا بتواند باز شود و پايه را بچرخانيد تا مطمئن شويد كاملا باز شده و مهر و موم شده است.


چگونه مي توان يك فنجان قاعدگي را بيرون آورد / خالي كرد؟
ترفند برداشتن فنجان اين است كه آن را آهسته و با حوصله تحمل كنيد. مي توانيد آن را از هر موقعيتي كه براي شما راحت باشد حذف كنيد. نشستن روي توالت يا ايستادن زير دوش براي من بهترين كار است. ابتدا ساقه / حلقه را بگيريد ، اگر حلقه اي داريد. به آرامي فنجان را از يك طرف به طرف ديگر تكان دهيد تا جايي كه بتوانيد پايه را با دو انگشت خود بگيريد. وقتي پايه را نيشگون مي گيريد ، سعي كنيد آن را به اندازه كافي بالا بگيريد تا كمي تا شود و مكش آزاد شود. اين امر منجر به حذف بسيار راحت تري خواهد شد. در حالي كه آن را به حالت ايستاده نگه داريد ، آن را به آرامي بيرون بياوريد. اگر آن را در توالت خالي مي كنيد ، پس از ريختن محتويات ، سريعاً آن را شستشو دهيد ، بنابراين بعد از يك بار شستشو ، احتمال ترك رگه هاي خون كمتر مي شود. اگر آن را زير دوش خالي مي كنيد ، مستقيماً آن را در پايين فاضلاب بريزيد. آن را با آب و صابون ملايم بشوييد (بعداً در مورد اين اطلاعات بيشتر بعداً) ، سپس مجدداً آن را وارد كنيد ، و ديگر خوب نيست!
چند وقت يكبار بايد آن را خالي كنم؟
اين واقعاً به شما و جريان شما بستگي دارد. جام هاي قاعدگي را مي توانيد تا دوازده ساعت درنگ بگذاريد ، اما اين هميشه به اين معني نيست كه دوازده ساعت طول مي كشد. 

كاپ قاعدگي،كاپ قاعدگي چيست،فنجان قاعدگي،قيمت كاپ قاعدگي،كاپ قاعدگي،كاپ قاعدگي براي دوشيزگان،نحوه استفاده از كاپ قاعدگي،خريد كاپ قاعدگي،قيمت كاپ قاعدگي در داروخانه ها،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،كاپ پريودي،فنجان قاعدگي چيست،كاپ پريودي چيست،كاپ قاعدگي چيه،بهترين مارك كاپ قاعدگي،طرز استفاده كاپ قاعدگي،روش استفاده از كاپ قاعدگي،لونت كاپ چيست،طريقه استفاده از كاپ قاعدگي،استفاده از كاپ قاعدگي،قيمت فنجان قاعدگي،نحوه استفاده كاپ قاعدگي،سايز كاپ قاعدگي،كاپ قاعدگي چيست،عوارض كاپ قاعدگي،كاپ بهداشتي،كاپ پريود،طريقه استفاده كاپ قاعدگي،كاپ قاعدگي نحوه استفاده،كاپ قاعدگي را از كجا بخريم،كاپ هاي قاعدگي،كاپهاي قاعدگي،روش استفاده كاپ قاعدگي،معايب كاپ قاعدگي،آموزش استفاده از كاپ قاعدگي،مراكز فروش كاپ قاعدگي،كاپ قاعدگي خريد،فروش كاپ قاعدگي،كاپ قاعدگي را از كجا تهيه كنيم،كاپ قاعده گي،طريقه گذاشتن كاپ قاعدگي،انتخاب سايز كاپ قاعدگي،چگونگي استفاده از كاپ قاعدگي،انواع كاپ قاعدگي،فنجان پريود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگي،كاپ قاعدگي خريد،كاپ قاعدگي يا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خريد فنجان قاعدگي،مضرات استفاده از كاپ قاعدگي،كاپ قاعدگي براي دختران،معايب استفاده از كاپ قاعدگي،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خريد اينترنتي فنجان قاعدگي،فيلم گذاشتن كاپ قاعدگي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.