قيمت خط چشم

مطالب درباره زيبايي پوست و مو

قيمت خط چشم

۷ بازديد

مارك مراقبت از پوست فرانچسكو كلارك از آسيب نخاعي او متولد شدClark's Botanicals براساس قدرت استوار است.نوشته شده توسط OLIVIA HANCOCKبه روز شده در 3 مه 2021فيس بوكPENTERESTاشتراك ايميلامروزه Clark's Botanicals به دليل محصولات مراقبت از پوست كه از گياهان استفاده مي شود مورد احترام است. اما اگر مي خواستيد به اواخر دهه 90 يا اوايل دهه گذشته سفر كنيد و از فرانچسكو كلارك در مورد "شغل رويايي" خود بپرسيد ، بنيانگذار نام تجاري زيبايي در گفتگو صحبت نمي كرد. در عوض ، او به شما مي گفت كه چرا مي خواهد ديپلمات شود. در واقع ، او برنامه درسي دانشگاه خود را شكل داد تا او را براي زندگي در خارج از كشور آماده كند. كلارك در دانشگاه جان هاپكينز تحصيل كرد و در رشته هاي روابط بين الملل و زبان هاي عاشقانه دو بار گرايش داشت. پس از قبولي در آزمون افسر خدمات خارجي ، حرفه كلارك در ديپلماسي در دسترس بود. اما ترس خانواده اش از امنيت وي در خارج از كشور وي را بر آن داشت تا به دنبال منافع ديگر باشد.
انتقال كلارك به مد يك گردباد بود ، با قطعات مساوي خرد و زرق و برق. او قدم خود را در صنعت به عنوان دستيار مدير ويژه پروژه هاي مجله Mademoiselle كه اكنون پلمپ شده است ، تاسيس كرد. او به من مي گويد: "من مي خواستم به اكران هاي سينمايي بپردازم ، گلدن گلوب را پوشش دهم ، [استعداد] جلد را انتخاب كنم و با مجله ها در تجارت هاليوود غوطه ور شوم." "من فكر كردم كه اين يك فرصت شگفت انگيز است و به من كمك كرد تا بفهمم چگونه يك محصول را به روش صحيح به بازار عرضه كنم." مهارت مد كلارك به رشد خود ادامه داد و او خيلي زود به عنوان دستيار مد در بازار هارپر جذب شد. در آنجا ، او بايد با سوپرمدل هايي مانند Alek Wek در شليك كمك كند و در اولين لحظات مهم مانند اولين نمايش مد Victoria's Secret شركت كند.
فرانچسكو كلاركBYRDIE / FRANCESCO CLARKدر سال 2002 ، كلارك با 24 سال سن به يك شركت برتر روابط عمومي ارتقا يافت. او كه مي خواست مسير صعودي شغلي خود را جشن بگيرد ، به يك خانه ساحلي در همپتونز رفت تا آخر هفته يادبود را با دوستان بگذراند. كلارك مي گويد: "آن دوره از زندگي من بود كه واقعاً خودم را در بزرگسالي (به خودم و همچنين خانواده ام) اثبات مي كردم." "شما وقتي 24 ، 23 يا 22 ساله هستيد احساس شكست ناپذيري مي كنيد. فكر مي كنيد آينده نامحدود است. اين همان احساسي است كه براي من احساس مي شود."
اما ، همه چيز در يك چشم به هم زدن تغيير كرد. در اولين شب تعطيلات ، كلارك تصميم گرفت براي شنا برود. او به طور تصادفي در انتهاي كم عمق استخر كبوتر شد و چانه اش به شدت با كف استخر برخورد كرد. در آن لحظه ، كلارك مهره هاي C3 و C4 خود را شكسته و او را فلج كرد. كلارك با بيان افكاري كه از 19 سال پيش در ذهن او جريان داشت ، مي گويد: "زندگي من خيلي سريع تغيير كرد." "اما در همان زمان ، هنگامي كه من از استخر بلند شدم ، داشتم به آسمان نگاه مي كردم و ابر در آسمان نبود. اين زيبا بود. ستاره ها را مي ديدي ، و نه منطقي است. چگونه مي تواند چنين روز زيبايي باشد و بدترين اتفاقي كه ممكن است رخ دهد فقط باشد؟ "
به دنبال اين حادثه ، كلارك احساس كرد كه زندگي اش متوقف شده است. او وقتي تلاش مي كرد تا با واقعيت جديد خود سازگار شود ، تماشا كرد كه همسالانش نامزد مي شوند ، تبليغات مي گيرند و اولين خانه هايشان را مي خرند. او گفت: "در آغاز ، من نمي دانستم چه كاري مي توانم خودم انجام دهم." "من نمي توانستم بازوهايم را حركت دهم. من نمي توانستم خيلي خوب صحبت كنم زيرا تار صوتي ام فلج شده بود. من نمي توانستم خيلي خوب نفس بكشم زيرا ريه سمت چپ من فرو ريخته بود. حتي براي رسيدن به يك ليوان آب نيز نمي توانستم انجام دهم كه ديگر. " كلارك به دليل كنار آمدن با آسيب نخاعي ، حدود سه سال با افسردگي مبارزه كرد.
اما با گذشت زمان ، او به جايي رسيد كه آماده تمركز بر روي بازسازي احساس خود بود.
كلارك مي گويد: "من نمي توانستم به مدت سه سال در آينه نگاه كنم زيرا اگر اين كار را مي كردم ، تنها چيزي كه متوجه مي شدم ويلچر بود." "اما بعد فهميدم كه مي خواهم افراد ديگر را ببينم ، و مي خواستم با افراد ديگر صحبت كنم. شروع به نگاه كردن به خودم در آينه كردم زيرا مي خواستم خودم را به شكلي كه احساس مي كنم معرفي كنم. مي خواستم اعتماد به نفس پيدا كنم. مي خواستم خوشحال به نظر برسد. "

قيمت خط چشم:

بخش قابل توجهي از تلاش كلارك براي بازيابي اعتماد به نفس شامل مراقبت از پوست است. آسيب نخاعي وي از تعريق و واكنش پوست به دما جلوگيري كرد و اين امر بر روي ظاهر و احساس پوست تأثير مي گذارد. او مي گويد: "پوست و چهره ام شبيه من نبود." "هر چيز و هر آنچه ممكن است با پوست من اشتباه شود انجام داد." اولين اقدام كلارك امتحان كردن محصولات مختلف مراقبت از پوست در بازار بود كه داراي اعتبار و اعتبار براي داروخانه است. اما هيچ چيزي نتيجه دلخواه وي را به همراه نداشت. آن وقت بود كه براي كمك به يافتن راه حل به پدرش ، پزشك پزشكي و هوميوپاتي متوسل شد. كلارك مي گويد: "من با پدرم صحبت كردم و گفتم:" تو بايد به من كمك كني زيرا پوست من خوب به نظر نمي رسد ، و من آماده هستم كه اجتماعي تر باشم.
فرانچسكو كلاركBYRDIE / FRANCESCO CLARKاز آنجا ، اين دو تلاش خود را بر روي تحقيق در مورد فوايد مراقبت از پوست از ويتامين هاي مختلف و خواندن مقالات پزشكي در مورد موادي كه براي پوست تحريك كننده سيستم ايمني هستند ، متمركز كردند. با استفاده از دانش به دست آمده ، كلارك و پدرش شروع به ساخت يك تركيب چهار ماده اي كردند كه به عنوان مجتمع كاتاليزور ياسمن شناخته مي شود.

خريد لوازم آرايشي اصل در تهران،خريد لوازم آرايشي اصل عمده،خريد لوازم آرايشي ارزان،بهترين فروشگاه لوازم ارايشي در تهران،لوازم آرايشي دخترانه،لوازم ارايشي مارك،ليست لوازم آرايشي،فروش عمده لوازم آرايشي و بهداشتي،فروشگاه هاي معتبر لوازم آرايشي در تهران،فروشگاه هاي معروف لوازم آرايشي،بهترين فروشگاه اينترنتي لوازم ارايشي در تهران،خريد عمده لوازم آرايشي اصل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.